Etusivulle
Sinitähdet
06.09.10 - klo: 14:48:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Vierasreissujen ilmoittautumistilanne:
La 23.10. FF Jaro: 13. Ilmoittaudu mukaan!

Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Urho tarjous loppukaueksi! (AC Oulun loput pelit 19.95€)  (Luettu 225 kertaa)
Jarvis Cocker
Sinitähti

« : 13.06.10 - klo: 19:06:48 »

http://www.urhotv.fi/MM2010/futispaketti.html

tallennettu

A Cocksucker
Sakallio
Yllis

AC Oulun perhekannattajat ry

« Vastaus #1 : 27.08.10 - klo: 21:09:28 »

Urhoa on paljon parjattu tällä kaudella useasta asiasta. Itse olen ollut tyytyväinen kanavaan ja nyt on tullut katsottua lähes kaikki pelit mitä on tullut Urholta ja Canalilta. Sen perusteella on saanut hyvän kokonaiskuvan myös muista joukkueista. Tällä hetkellä yli 70 Veikkausliiga-ottelua katsottuna ja onhan tämä sellaista herkkua, mistä ei voinut aiemmin haaveillakaan.

Negatiivisena puolena on mainittuna pelien televisoinnin vaikutus yleisömääriin, kun kierrokset pelataan useana päivänä eikä yhtä pääpäivää ole. Tämä on varmaan totta, mutta uskon sen tasoittuvan ajan kanssa, jos tälle annetaan aikaa.

Teknisiä ongelmia itsellä ei ole ollut, mutta joillakin on ollut ja ilmeisesti antennitalouksissa on ollut enemmän hankaluuksia.

Itse nostan kuitenkin peukkua Urholle ja Canalille, jotta tämä herkku saisi jatkoa myös ensi kaudella.  
« Viimeksi muokattu: 27.08.10 - klo: 21:14:52 kirjoittanut Sakallio » tallennettu

”Uuh.”
jeje
Sinitähti

« Vastaus #2 : 01.09.10 - klo: 20:04:10 »

itse kerkesin kanssa tähän tarjoukseen. AC:n vieraspelit tullut kaikki katsottua tuon jälkeen ja satunnaisesti muutama muukin matsi osittain. Todella positiivista, että pystyy katsomaan haluamansa ottelut, tää systeemi pitää saada pysymään. 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!